Ο "ρεαλισμός" του ΣΥΡΙΖΑ και η γραμμή "Ιθάκη-Σάμη-Πάτρα.

Ο "ρεαλισμός" του ΣΥΡΙΖΑ και η γραμμή "Ιθάκη-Σάμη-Πάτρα. Κύριο

Σύσκεψη έγινε χτες στο Δημαρχείο Ιθάκης, με τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Κουρουμπλή, τον Έπαρχο Ιθάκης, τον Δήμαρχο Ιθάκης και φορείς του νησιού.  Αντικείμενο της σύσκεψης, η επαναλειτουργία της γραμμής Ιθάκη-Σάμη-Πάτρα.  Γραμμής που για πενήντα και πλέον χρόνια, αποτελούσε την κύρια σύνδεση της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης με την υπόλοιπη Ελλάδα.


Σύμφωνα με την ιστοσελίδα http://northithaca.blogspot.gr/2017/05/blog-post_80.html#more,  η απάντηση του κ. Κουρουμπλή για το αίτημα ήταν πως "πρέπει να είμαστε ρεαλιστές"(!!!) Σύμφωνα δε με την ανακοίνωση της Επιτροπής φορέων Κεφαλονιάς και Ιθάκης για το ίδιο θέμα "Για το πρόβλημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης, παρέπεμψε ( ο κ. Κουρουμπλής ), λύση στις κυβερνητικές πρωτοβουλίες πανευρωπαϊκού συντονισμού για τη νησιωτική πολιτική και στη συνεννόηση κυβερνήσεων – τοπικών διοικήσεων – εφοπλιστών. Ειδικά για τη γραμμή Ιθάκης – Σάμης – Πάτρας, παίρνοντας την «πάσα» από σχετικά αιτήματα του Δήμου Ιθάκης, πολιτικών παραγόντων και φορέων που τάσσονται υπέρ της επιδότησης των εφοπλιστών με την ελπίδα να δρομολογηθεί πλοίο στη γραμμή, είπε πως εάν έχει τη δυνατότητα θα το κάνει." Με λίγα λόγια...το θέμα στις καλένδες και μη ρεαλιστική η επαναλειτουργία της γραμμής!!! Ένα δημόσιο αγαθό, όπως είναι η συγκοινωνία, δεν μπορούν να το απολαμβάνουν οι κάτοικοι της Ιθάκης και της Κεφαλονιάς, γιατί σύμφωνα με τον "Αριστερό" Υπουργό και στέλεχος του "Αριστερού"  ΣΥΡΙΖΑ, αντίκεινται στα συμφέροντα των εφοπλιστών!!! Συμφέροντα που ο ίδιος με ιδιαίτερη άνεση και προθυμία υπηρετεί, εγκρίνοντας οκτώ (8) δρομολόγια ημερησίως από Πόρο, προς Κυλλήνη, αφήνοντας τη γραμμή της Πάτρας κλειστή!! Αλήθεια ο κ. Κουρουμπλής και οι συν αυτώ, δεν σκέφτηκαν με οκτώ (8), ημερήσια δρομολόγια από Πόρο, δεν μπορεί να σταθεί γραμμή από Πάτρα; Με ποια λογική και με ποια οικονομοτεχνική μελέτη, λειτουργεί κατ' αυτόν τον τρόπο ο Υπουργός; Είναι τόσο δύσκολο να καταλάβει, πως για να λειτουργήσει βιώσιμα η γραμμή Ιθάκη - Σάμη - Πάτρα, πρέπει να κόψει δρομολόγια από Πόρο; Και αν ναι, γιατί οι εδώ αρμόδιοι δεν του το επισημαίνουν;  Δεν είναι πολλά τα χρόνια, που ο ΣΥΡΙΖΑ μιλούσε για "εμπορικό και μεταφορικό ισοζύγιο" για τα νησιά, για "συγκοινωνίες κοινωνικό αγαθό" και άλλα "όμορφα", "αγωνιστικά" και "εύηχα"!!! Που είναι όλα αυτά; τι έγιναν; χάθηκαν μαζί με όλες τις άλλες  προεκλογικές "χάντρες" για τους ιθαγενείς; Πως είναι δυνατόν ο κ. Κουρουμπλής...το "ακροτελεύτιο γράμμα του Συντάγματος", σύμφωνα με τον αρχηγό του, να κάνει το Σύνταγμα...κουρελόχαρτο, γράφοντας στα παλαιότερα των υποδημάτων του, ένα συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα, των κατοίκων της Ιθάκης και μεγάλης μερίδας κατοίκων της Κεφαλονιάς; Αλήθεια, ποιος θα πληρώσει τα διαφυγόντα κέρδη των καταστηματαρχών της Ιθάκης και της Σάμης, από τη μη επαναλειτουργία της γραμμής; Δεν του είπαν του κ. Υπουργού, πως τα δυο τελευταία χρόνια που λειτούργησε η γραμμή ( εποχικά ), η τόνωση στην οικονομία της Ιθάκης και της Σάμης, ήταν ιδιαίτερα σημαντική; Δεν του είπαν του κ. Υπουργού, πως η Πάτρα για την Ιθάκη και την Κεφαλονιά, είναι το μητροπολιτικό κέντρο, με τις περισσότερες δημόσιες υπηρεσίες, νοσοκομεία, ιατρεία, Πανεπιστήμιο, ΤΕΙ κλπ; Ρητορικά τα ερωτήματα....ρητορικά, γιατί είναι γνωστό πλέον, πως η κυβέρνηση και ο ΥΕΝ, έχουν επιλέξει με ποιους θα πάνε και ποιους θ' αφήσουν...Πάνε με τους εφοπλιστές , το μεγάλο κεφάλαιο και όλη αυτή τη σαπίλα που βούλιαξε την Ελλάδα και αφήνουν τον λαό, για άλλη μια φορά, έρμαιο στα νύχια αυτών των αρπακτικών!!!
Γι' αυτό αποτελεί κατά το πλείστον, υπόθεση του θιακοκεφαλονίτικου λαού, η επαναλειτουργία της γραμμής Ιθάκη-Σάμη-Πάτρα! Υπόθεση που πρέπει να παλέψει, μέχρι την οριστική λύση του προβλήματος.
Σ' αυτό τον αγώνα, θεωρούμε πως πρέπει να μπουν μπροστά ( είναι θέμα πολιτικής αξιοπιστίας και προσωπικής αξιοπρέπειας, ) η Βουλευτής κ. Θεοπεφτάτου και ο Περιφερειάρχης κ. Γαλιατσάτος.
Μαζί τα λέγαμε, μαζί τα φωνάζαμε. "Δημόσιες συγκοινωνίες",  "συγκοινωνίες για όλο το λαό", "εμπορικό και μεταφορικό ισοζύγιο" για τα νησιά, "ναυτιλιακές εταιρίες λαϊκής βάσης, με κύριους μετόχους τους ΟΤΑ"
Ήρθε η ώρα, να διεκδικήσουν το αυτονόητο, για τους Θιακούς και μεγάλης μερίδας, των Κεφαλλονιτών. Το αναφαίρετο δικαίωμά τους, για απρόσκοπτη και σταθερή επικοινωνία με την Πάτρα και την υπόλοιπη Ελλάδα. Το "γιατί;", το γνωρίζουν πολύ καλά!
Τάσος Καβαλλιεράτος.
Υ.Γ. Ύστερα από την ρήση, "πρέπει να είμαστε ρεαλιστές",του υπουργού Κουρουμπλή,  για την επαναλειτουργία της γραμμής Ιθάκη-Σάμη-Πάτρα, νομίζουμε πως η Ν.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ Κεφαλονιάς και Ιθάκης, οφείλει να ζητήσει από τον πρωθυπουργό, να τον στείλει σπίτι του! Εκτός αν "ρεαλισμός" για τον τοπικό ΣΥΡΙΖΑ, "είναι το δίκιο συγκεκριμένου εφοπλιστή", που με νύχια και με δόντια, πολεμάει την επαναλειτουργία της γραμμής και μέχρι στιγμής, φαίνεται να τα καταφέρνει μαι χαρά. Βρίσκοντας "πρόθυμες πλάτες", στο κυβερνητικό στρατόπεδο!
Αναρτήθηκε από ΚΑΡΑΒΟΜΥΛΟΣ στις Κυριακή, Μαΐου 28, 2017 12:54 μμ 30/5/2017